Corona maatregelen aangescherpt

29 september 2020 8:30

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zijn nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Deze landelijke maatregelen gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en zijn in elk geval voor de komende drie weken van kracht

De nieuwe aangescherpte maatregelen gaan verdergaande gevolgen hebben voor alle leden en bezoekers van VV Hoonhorst. Zo is er onder andere geen publiek bij wedstrijden toegestaan en sluit de kantine voor 3 weken (met ingang van 29 september).
Wij hebben nog veel vragen over de praktische uitvoering van de nieuwe regels en zijn in afwachting van nadere berichtgeving van de KNVB.

Bestuur VV Hoonhorst

Meer info van de Rijksoverheid over de aangescherpte maatregelen vindt je door hier te klikken.