Afscheid keeperstrainer Maarten Hofhuis

11 mei 2021 22:45

Maarten Hofhuis heeft dinsdag 11 mei zijn laatste training voor de keepers verzorgd en daarmee na een periode van zes jaar afscheid genomen als keeperstrainer van VV Hoonhorst en de jeugd van onze samenwerking met VV Wijthmen. Op passende wijze is Maarten door de voorzitter bedankt voor zijn bewezen diensten en in het zonnetje gezet. Zijn functie zal komend seizoen worden overgenomen door Paul Schrijver.

Vanaf het seizoen 2015-2016 was Maarten Hofhuis keeperstrainer van VV Hoonhorst en de juniorenkeepers van de samwenwerking met VV Wijthmen. Hij was als geboren Hoonhorster en oud-keeper van het vlaggenschip geen onbekende van de club. In dat seizoen kwam Maarten over van SV SDOL uit Luttenberg en nam het stokje over van Piet Kuijer.
Vol passie en enthousiasme heeft Maarten met zijn trainersstaf gedurende de laatste zes seizoenen jonge keepers en seniorenkeepers op de dinsdagavonden getraind. Tekenend was de immer goede opkomst en het plezier wat de keepers altijd hadden tijdens de tainingen. Sinds de jeugd van VV Hoonhorst en VV Wijthmen onder de vlag van JCHW de samenwerking aangingen, kwamen er stilzwijgend ook de jonge jeugdkeepers van VV Wijthmen bij. Ook de keeper van het nog jonge JCHW VR-1 wordt  sinds enige jaren door Maarten en zijn team getraind.

Namens het bestuur van VV Hoonhorst en de jeugdcommissie van JCHW wordt Maarten bedankt voor zijn jarenlange inzet. VV Hoonhorst is blij dat het werk van Maarten en voorganger Piet Kuijer voortgezet gaat worden door Paul Schrijver. Ook Paul is een echte clubman die - werkzaam als communicatiemedewerker bij PEC Zwolle- ook al jaren trainer was binnen "team Hofhuis". Voortaan zal dan ook gesproken worden over "team Schrijver". Het bestuur wenst Paul veel plezier en succes toe in het komende seizoen.Ook Piet blijft als ere-lid van VV Hoonhorst betrokken bij de keeperstraining op de dinsdagen. 20210511_194452_002_maarten_hofhuis.jpg