Zomeraanbieding voor leden bij Kontrast Sport & Wellness

23 mei 2021 17:00

Net als vorig jaar kunnen leden van VV Hoonhorst zich aanmelden voor een lidmaatschap bij Kontrast gedurende de zomermaanden. Wanneer je je vóór 15 juni inschrijft, geldt voor de eerste 3 maanden een tarief van € 30.- per maand. Hiervan stort Kontrast € 10.- per maand terug in de clubkas van VV Hoonhorst. Zo profiteert onze vereniging ook van deze aanbieding. Het lidmaatschap is All-In. Na 3 maanden wordt het een maandlidmaatschap voor het reguliere tarief, de opzegtermijn is één maand. Alle trainingen, binnen en buiten incl. zwemmen en squashen zijn inbegrepen.
Inschrijven kan via de site van Kontrast via "Heropeningsaanbieding". Vermeld dan wel even "VV Hoonhorst" voor de terugbetaling. Onze vereniging steunt deze actie van Kontrast van harte.