In memoriam: Mies de Ruiter-Kappert

9 juni 2021 20:30

Afgelopen week is Mies de Ruiter-Kappert op respectabele leeftijd van bijna 95 jaar overleden. Mies was tot op hoge leeftijd trouw bezoeker van ons sportpark De Potkamp. Ze bezocht steevast de wedstrijden van ons eerste elftal, waar ze zichtbaar van genoot. In vroegere jaren was haar veel te jong overleden zoon Jan jarenlang vaste kracht in het eerste. (Schoon)zoons speelden in het eerste elftal en andere teams van onze vereniging en later namen de kleinkinderen de stokjes over. Mies genoot zichtbaar van de gezelligheid op en rondom de club waar altijd wel familieleden aanwezig waren. Zelf was Mies jarenlang lid van de tafeltennisvereniging waar ze, net als haar talentvolle dochters, speelde.
We herinneren Mies bij de vereniging als de spil uit een zeer sportieve familie de Ruiter.

Namens het bestuur en de leden van VV Hoonhorst wens ik kinderen, klein- en achterkleinkinderen veel sterkte toe met het verlies.

Luc Diepman
voorzitter