Overhandiging nieuwe kleding VV Hoonhorst 1 voorafgaand aan gewonnen bekerwedstrijd

10 september 2021 11:15

Zondag 5 September j.l zijn de nieuwe tenues voor het 1e elftal in gebruik genomen. De kleding werd persoonlijk overhandigd door onze trouwe sponsor: Van Lenthe Dalfsen. Het bedrijf is al jaren het boegbeeld van VV Hoonhorst en werd vandaag in het zonnetje gezet
met een bos bloemen.
Direct daarna werd de KNVB beker wedstrijd gespeeld tegen Vilsteren welke met 2-0 gewonnen door doelpunten van Joey Kroes en Sten Kleinherenbrink. Een goede start van het nieuwe voetbalseizoen.

VV Hoonhorst dankt Van Lenthe Dalfsen wederom voor het beschikbaar stellen van de kleding.