Albert Heijn actie voor VV Hoonhorst

12 september 2021 21:15

Onze trouwe sponsor Albert Heijn heeft een mooi actie waarbij je voor de clubkas van VV Hoonhorst kunt sparen.
Let op: Volle spaarkaarten moeten in de app gedoneerd worden. Zegels kunnen eventueel doorgestuurd worden om kaarten vol te maken.

Vanaf 13 september kan je in de AH app sparen voor de clubkas van jouw lokale voetbalclub. Want de clubs kunnen na afgelopen jaar wel wat sponsoring gebruiken! Geef daarom nu alvast aan voor welke club jij wil sparen. Dan maak je kans op vette voetbalprijzen en ben je helemaal klaar voor de aftrap!

Zo doe je mee

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt.
  2. Ga naar de Voetbalpassie tegel onder 'Mijn Albert Heijn' op het beginscherm van de AH app.
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies VV Hoonhorst.
  4. Bevestig dat je mee wil doen aan de winactie.