Hoonhorst voorin niet slagvaardig genoeg

10 oktober 2021 17:30

De wedstrijd Hoonhorst-Heeten werd vooraf gegaan met een minuut stilte naar aanleiding van het overlijden van VV Hoonhorst-lid van het eerste uur en oud-bestuurslid Wim Fakkert.
Hoonhorst begon prima aan de wedstrijd en kreeg binnen het kwartier twee goede kansen met Sten Klein Herenbrink uit een voorzet van Joey Kroes en Joey Kroes in een 1 op 1 (voorlangs). Toch was het Heeten dat op voorsprong kwam door een goed uitgespeelde aanval over rechts en als snel de marge verdubbelde halverwege de eerste helft. In de tweede helft herpakte Hoonhorst zich en legde prima veldspel op de mat. Alleen de scherpte voorin ontbrak om de aansluitingstreffer te maken, terwijl er meerdere goede mogelijkheden zijn geweest. Dat op het laatst Heeten de 3-0 eindstand op het bord zette, is alleen voor de statistiek. Hoonhorst verdiende meer dan het uiteindelijk kreeg. Volgende week komt Broekland in Hoonhorst op bezoek.

Opstelling Hoonhorst: Mike Damman, Tom Dijkslag (70. Silvan Smook), Dion Diepman, Roy Diepman, Jens Eggens (46. Jules Diepman), Maikel Meijer, Wouter van der Kamp, Tijmen Bovenmars, Joep Toonen (60. Thijs Hulsmann), Sten Kleinherenbrink, Joey Kroes