Passie Makelaardij brengt kleur aan VV Hoonhorst

19 november 2021 8:00

Passie Makelaardij brengt kleur aan VV Hoonhorst
Donderdag 18 November j.l was de dag dat het nieuwe reclamebord van Passie Makelaardij te bezichtigen viel
bij Voetbalvereniging Hoonhorst. Waarom deze Passie bij VV Hoonhorst? Enkele weken geleden viel er een fraaie
folder in de bus die er erg uitsprong, een mooie klus voor Wim van Lenthe, sponsorzaken, om eens een vrijblijvende mail te sturen.
Hier kwam tot verrassing zomaar een sponsorcontract tot stand maar wie is het succes achter Passie Makelaardij eigenlijk?
Passie Makelaardij is een bedrijf die ruim 2 jaar bestaat, het succes achter dit bedrijf is Annelies Nijboer, geboren en getogen
in Dalfsen maar is ook bekend in heel de regio Salland. Inmiddels heeft ze diverse huizen met succes verkocht in deze overspannen
woningmarkt. We wensen Annelies veel succes met haar makelaarsbedrijf en bedanken voor het mooie sponsorcontract.
Wim van Lenthe - sponsorzaken VV Hoonhorst