Terugblik afscheidswedstrijd erelid Jan van der Kamp

12 juni 2022 21:45

Vrijdag 10 juni was de laatste wedstrijd van Jan vd Kamp in het Hoonhorst shirt.
Jan begon zijn carrière in 1970 en heeft zich daarna 52 jaar lang als speler, trainer en vrijwilliger verdienstelijk gemaakt voor de club.
In 2016 is hij hiervoor benoemd als erelid en vanwege zijn staat van dienst hebben de veteranen deze afscheidswedstrijd voor hem georganiseerd.
De tegenstander was een mix van oud spelers, oud trainers en zijn kinderen.

jan_van_der_kamp_afscheid_familie.jpg
Onder heerlijke weersomstandigheden, met een grote opkomst van het publiek (van jong tot oud) werden na een uurtje voetballen spreekwoordelijk de schoenen aan de wilgen gehangen.

Op het  veld werd Jan meerdere malen toegesproken en na de overhandiging van een mooi gesigneerd shirt kon de 3e helft starten (ook een specialiteit van Jan).

Het bleef 10 juni nog lang gezellig in Hoonhorst.

jan_van_der_kamp_afscheid_teams.jpg

jan_van_der_kamp_afscheid_line_up.jpg