Kijk in de Potstal mee naar het Nederlands elftal in de achtste finale van het WK !

30 november 2022 21:30

Kom met jouw teamgenoten en andere leden van de club, na het succes van vorige week, ook kijken naar de WK wedstrijd Nederland - Verenigde Staten!

Het WK 2022 is van start gegaan.
Vorige week vrijdag is er met grote opkomst gekeken naar het Nederlands Elftal. Om ons land te blijven supporten, gaat de kantine van de Potstal ook aanstaande zaterdag 3 december open.
Kom met jouw teamgenoten en andere leden van de club het Nederlands elftal aanmoedigen in de achtste finale van het WK.
Nederland neemt het op tegen de Verenigde Staten, dus daar kunnen ze vast wat support bij gebruiken! Onder het genot van een hapje en drankje kun jij Nederland komen aanmoedigen! De kantine is open van 15.30 uur tot 23.00 uur. De wedstrijd begint om 16.00 uur,  wees op tijd!

Het is voor jong en oud! Wij zien jullie graag zaterdag en vergeet niet om iets oranjes aan te trekken.