Bouwtektuur nieuwjaarstoernooi – geslaagde eerste editie

10 januari 2023 13:30

Afgelopen zondag 8 januari vond het Bouwtektuur nieuwjaarstoernooi plaats.
De traditionele snertloop heeft plaatsgemaakt voor een nieuw concept, een mixtoernooi voor iedereen.

Voor half twee stonden de eerste deelnemers al te popelen om zich in te schrijven.

De jeugd kreeg bij inschrijving een lot voor de verloting.

Alle deelnemers van jong tot oud werden door elkaar gemixt en ingedeeld door de organisatie.

Met zes teams werden drie fanatieke wedstrijden van 20 minuten gespeeld. Onder het motto meedoen is belangrijker dan winnen werd er erg sportief met elkaar samengespeeld.

Na het sportieve element stond de winter BBQ klaar voor alle deelnemers, vrijwilligers en toeschouwers. De nieuwjaarsreceptie werd afgetrapt met een woordje van de voorzitter, waarbij het jubileumjaar, een korte terugblik op 2022 en een woord van dank centraal stonden.

De gezellige middag werd afgesloten met een uitgebreide verloting.

Al met al kijken wij terug op een geslaagde eerste editie van het Bouwtektuur nieuwjaarstoernooi. Iedereen bedankt voor de medewerking en deelname, vv Hoonhorst is klaar voor een sportief jubileumjaar!

WhatsApp_Image_2023-01-09_at_16.01.31.jpegWhatsApp_Image_2023-01-09_at_19.33.28.jpeg

WhatsApp_Image_2023-01-09_at_19.33.17.jpeg