VV Hoonhorst neemt afscheid van trainer Patrick Wijsman

21 mei 2023 18:00

VV Hoonhorst heeft besloten per direct afscheid te nemen van hoofdtrainer Patrick Wijsman. De club bedankt Patrick voor zijn inzet in de drie jaren dat hij bij VV Hoonhorst hoofdtrainer geweest is.

Edward Groot Lipman, de nieuwe hoofdtrainer voor volgend seizoen, neemt het per direct over en gaat proberen een positieve draai te geven aan het team. Hoonhorst kan zich nog handhaven in de 4e klasse. Een hele uitdaging, dan moeten 3 nacompetitierondes gewonnen worden. Mocht Hoonhorst dat niet redden, dan zal het moeten starten in de 5e klasse. Op 4 juni start de nacompetie met een uitwedstrijd in Apeldoorn tegen TKA, de nummer 10 van de 4e klasse F.

Foto onder: Edward Groot Lipman de nieuwe hoofdtrainer van VV Hoonhorst

Groot_Lipman_Edward.jpg