Hoonhorst verslaat DAVO

21 april 21:45  Hoonhorst - DAVO werd vooraf gegaan door een indrukwekkende minuut stilte ter nagedachtenis aan het deze week overleden oud-voorzitter en erelid Anton Eijkelkamp (83). De clubman is gedurende 32 jaar voorzitter van VV Hoonhorst geweest en heeft 40 jaar deel uitgemaakt van het verenigingsbestuur. Het vooraf lastig ingeschatte DAVO uit Deventer, de nummer 4 van de stand die ook graag nacompetitie wilde halen, bleek ongegrond. Hoonhorst won terecht en met ruime cijfers: 4-1.meer »

Erelid en oud-voorzitter Anton Eijkelkamp overleden

20 april 1:15  Deze week namen wij als VV Hoonhorst kennis van het overlijden van Anton Eijkelkamp op 83-jarige leeftijd. Anton was erelid van onze vereniging. Hij is maar liefst 40 (!) jaar bestuurlijk actief geweest voor de club waarvan 32 jaar als voorzitter. Voor zijn tomeloze inzet voor de club is hij benoemd tot erelid van VV Hoonhorst en koninklijk onderscheiden. De afscheidsviering en begrafenis van Anton Eijkelkamp vinden plaats op zaterdag 20 april in Hoonhorst. Voorafgaand aan alle duels van VV Hoonhorst en de Voetbal Combinatie Hoonhorst & Wijthmen (VCHW) dit weekend (uit en thuis) wordt verzocht een minuut stilte in acht te nemen ter nagedachtenis. Daarnaast zal Hoonhorst 1 zondag tegen DAVO met rouwbanden spelen. meer »

Schoolvoetbal: NIET 1, NIET 2 MAAR 3 KAMPIOENEN!

16 april 16:15  Na een week uitstel vanwege het slechte weer werden de schoolvoetbal wedstrijden dan eindelijk gespeeld op woensdag 10 april. Het weer was mooier en zenuwen hadden een week langer de tijd gehad om zich te ontwikkelen. meer »

Geslaagde avond voor de vrijwilligers.

15 april 11:15  Zaterdag was er een gezellige avond voor de vrijwilligers van onze vereniging. Ook namens Stichting De Potstal en de Tafeltennisvereniging heeft de Nevenactiviteitencommissie van de voetbalvereniging een mooie avond georganiseerd als dank voor de inzet vrijwilligers gedurende het seizoen.meer »

Strijdbaar Hoonhorst wint in Raalte

14 april 18:15  Een strijdbaar Hoonhorst heeft een knappe overwinning weten te behalen. Raalte werd verslagen met 0-1. Invaller Jostino Kroes was de matchwinner door een mooie aanval twintig minuten voor tijd beheerst af te ronden. Hierdoor blijft Hoonhorst de druk op koploper Terwolde houden. Terwolde die de uitwedstrijd bij Batavia (tussenstand 1-1) niet uitgespeeld heeft vanwege een ongeval. meer »

Sponsors verlengen contracten Hoonhorst 2 Zondag