Hoonhorst geeft het weg tegen DAVO

5 mei 21:45  De uitwedstrijd tegen DAVO van Bevrijdingsdag werd al op donderdag gespeeld in Deventer. Na een redelijk begin waarbij Hoonhorst op voorsprong kwam, daalde het spelniveau tot een bedenkelijk niveau op het hobbelige veld. Door een benutte strafschop en individuele fouten verloor Hoonhorst terecht met 4-1.meer »

Super Sunday!

2 mei 10:15  Kom op 12 mei naar Super Sunday!meer »

Hoonhorst wint terecht in Zwolle

28 april 22:15  Een overwinning in Zwolle betekende tevreden gezichten na afloop van de wedstrijd. Een duel waarin Hoonhorst het zichzelf op bepaalde momenten onnodig moeilijk maakte en Zwolle daardoor in de wedstrijd hield. Toch werd er afgetekend en verdiend gewonnen getuige de 1-4 eindstand op het scorebord.meer »

Hoonhorst verslaat DAVO

21 april 21:45  Hoonhorst - DAVO werd vooraf gegaan door een indrukwekkende minuut stilte ter nagedachtenis aan het deze week overleden oud-voorzitter en erelid Anton Eijkelkamp (83). De clubman is gedurende 32 jaar voorzitter van VV Hoonhorst geweest en heeft 40 jaar deel uitgemaakt van het verenigingsbestuur. Het vooraf lastig ingeschatte DAVO uit Deventer, de nummer 4 van de stand die ook graag nacompetitie wilde halen, bleek ongegrond. Hoonhorst won terecht en met ruime cijfers: 4-1.meer »

Erelid en oud-voorzitter Anton Eijkelkamp overleden

20 april 1:15  Deze week namen wij als VV Hoonhorst kennis van het overlijden van Anton Eijkelkamp op 83-jarige leeftijd. Anton was erelid van onze vereniging. Hij is maar liefst 40 (!) jaar bestuurlijk actief geweest voor de club waarvan 32 jaar als voorzitter. Voor zijn tomeloze inzet voor de club is hij benoemd tot erelid van VV Hoonhorst en koninklijk onderscheiden. De afscheidsviering en begrafenis van Anton Eijkelkamp vinden plaats op zaterdag 20 april in Hoonhorst. Voorafgaand aan alle duels van VV Hoonhorst en de Voetbal Combinatie Hoonhorst & Wijthmen (VCHW) dit weekend (uit en thuis) wordt verzocht een minuut stilte in acht te nemen ter nagedachtenis. Daarnaast zal Hoonhorst 1 zondag tegen DAVO met rouwbanden spelen. meer »

Schoolvoetbal: NIET 1, NIET 2 MAAR 3 KAMPIOENEN!

16 april 16:15  Na een week uitstel vanwege het slechte weer werden de schoolvoetbal wedstrijden dan eindelijk gespeeld op woensdag 10 april. Het weer was mooier en zenuwen hadden een week langer de tijd gehad om zich te ontwikkelen. meer »

Ga naar archief