Hoonhorst verliest van Enter

4 oktober 2020 20:30

Op zondag 4 oktober 2020 moet Hoonhorst het thuis opnemen tegen Enter. De kantine zat dicht en de wedstrijd moest zonder publiek worden gespeeld. 3 punten had de stemming op het sportpark nog iets kunnen opvijzelen. Het mocht echter niet zo zijn. Hoewel Hoonhorst kansen op meer had stond er na 90 minuten stond echt 1 - 4 op het scorebord.

Hoewel Enter vanaf het beginsignaal een overwicht had, stond Hoonhorst goed en gaf weinig weg. Toch kwam Enter op 0 - 1. Het eerste echte schot op doel verdween in de 24e minuut onhoudbaar in de benedenhoek. 10 minuten later werd het voor Hoonhorst nog erger. Doelman Mike Damman kwam uit op een hoge bal en vloerde daarbij de aanvaller van Enter. De toegekende penalty verdween wederom onhoudbaar in het doel. Hoonhorst kwam er ook enkele keren deigend uit. In de 45e minuut volgde de beloning. Na fraai combinatievoetbal kwam de bal bij Maikel Meijer voor de voeten en de uithaal van Maikel verdween zeer fraai in de bovenhoek.

Na rust kreeg Hoonhorst kansen op meer. Het voetbalde daarbij ook makkelijker met de wind mee. Na een fraaie aanval kreeg Tymen Bovenmars een uitgelezen kans om de 2 - 2 binnen te schieten. Helaas ging deze kans verloren. In de 65 minuut kwam Enter op 1 - 3. Na commentaar op de leiding kreeg Enter een vrije trap. Mike wist de vrije trap te keren maar was kansloos tegen de rebound. Hoonhorst drong nog wel aan, maar kon geen echter vuist maken. Nadat Enter er in de 80e minuut 1 - 4 van had gemaakt, was de wedstrijd gespeeld.