Materiaal

Het materiaalbeheer voor de voetbalvereniging wordt verzorgd door Michel Kogelman ([email protected], 06-12480801).

Suggesties en verzoeken voor materiaal kunnen bij de materiaalbeheerder worden ingediend. Vermeld daarbij zoveel mogelijk gegevens: aantallen, maten, bedrukking, URL's etc.

De vereniging kent een vergoedingsregeling voor keeperhandschoenen:

• Seniorenteams: 2 x per jaar tot een maximum van € 50,-;
  • Juniorenteams (jeugd onder 19 en onder 17): 1 x per jaar tot een maximum van € 50,-;
  • Pupillen teams (jeugd onder 15 en jonger): 1 x per jaar tot een maximum van € 20,-.

Indien vaker of meer handschoenen nodig zijn moet de de penningmeester vooraf akkoord geven. Declaraties voor keeperhandschoenen kunnen bij de penningmeester worden ingediend ([email protected]). Voeg de ingescande of gefotografeerde bon bij de mail en vermeld naam van het team, naam van de keeper, het IBAN nummer en de naam van de rekeninghouder.

Handschoenen kunnen worden gekocht bij Reuvers Sport aan de Assendorperstraat 126 in Zwolle. Marco Reuvers biedt aan de leden van de vereniging een korting van 10% op voetbal-artikelen!