Aan-/afmelden als lid

U (of uw kind) kan lid worden van onze vereniging door u aan te melden bij de ledenadministratie (Saskia Diepman) via  [email protected]. Bij aanmelding als lid moeten de volgende gegevens worden meegestuurd:

• achternaam;
  • voorletters;
  • roepnaam;
  • geboortedatum;
  • volledige adres;
  • telefoonummer vast;
  • telefoonnummer mobiel;
  • e-mail adres.

Vanaf een leeftijd van 11 jaar (meestal vanaf een indeling bij jeugd boven 11 jaar) dient een pasfoto te worden aangeleverd (fysiek of electronisch).

Lid worden van VV Hoonnhorst kan vanaf 5 jaar. Deze leeftijd leidt normaal gesproken tot een indeling bij de mini's (5-6 jarigen).  Voor de twijfelende ouders nog een tip: de kinderen op jonge leeftijd laten voetballen leidt tot een betere conditie en daardoor mogelijk een versneld zwemtraject. Zwemles en voetbal gaan heel goed samen.

Ook het afmelden moet via de ledenadministratie gebeuren. Een melding bij de leider/trainer of een e-mail naar de penningmeester volstaat dus niet.

Heeft u vragen over uw lidmaatschap, wilt u (of uw kinderen) lid worden of zijn de bovenstaande gegevens in de ledenadministratie niet meer actueel, neem dan contact op met Saskia Diepman via  [email protected]. Op de eerste verdieping van De Potstal bevindt zich een speciale brievenbus voor de ledenadministratie.