75-jaar VVH / Wedstrijd Hoonhorst-1

Hoewel de vereniging graag het hele weekend vrij wilde hebben voor het jubileum stond de KNVB geen "vrije dag" toe voor ons 1e elftal. De laatste 2 competitieronden moesten gelijktijdig starten.

Hoonhorst-1 speelde tegen Broekland-1. Het had een jubileum-waardige demonstratiewedstrijd moeten worden maar Broekland ging met 1-6 van het veld. Mooi was wel dat Sten Kleinherenbrink zijn 100e competitie doelpunt kon maken.

Ook mooi was dat Broekland bleef mee feesten in de verlengde derde helft. Dat tekent toch weer de Sallandse dorpssfeer. Hoonhorst-1 had het geluk tijdens "De koale Kermse" ook zo door te kunnen na de wedstrijd. Op het moment van schrijven is ons 1e team gedegradeerd maar hopelijk gaan de Sallandse derby's gauw weer komen.
IMG-20230514-WA0050.jpg