De Potstal gaat open!

2 juni 2021 22:30

Nu de coronamaatregelen ook ruimte geven voor sporthoreca gaat ook De Potstal binnenkort onder de geldende voorwaarden open. In de zomerperiode zal De Potstal iedere woensdagavond geopend zijn. Daarnaast zal in de maand juni op dinsdag De Potstal ook open zijn.

JO11-1 neemt als enige jeugdteam deel aan de KNVB Regiocup en speelt daarvoor zaterdag 5 juni haar enige thuiswedstrijd in Hoonhorst om 9.00 uur. Rond die wedstrijd is De Potstal geopend.

Vanaf komende week zal gedurende de zomerperiode De Potstal in ieder geval op iedere woensdagavond geopend zijn. Dit is de vaste trainingsavond van de lagere seniorenteams.
Daarnaast traint de eerste selectie de komende 4 weken (maand juni) 1x per week op dinsdag en zal de kantine ook op dinsdagenavonden in juni open zijn.

Voorwaarden voor opening zijn de in achtneming van de geldende coronamaatregelen en de beschikbaarheid van barbezetting. Wil je de komende tijd een bardienst draaien, neem dan contact op via met de barcoordinator via [email protected]

Sluiting hoofdveld: trainen op pupillenveld en oefenhoeken.

Het hoofdveld is vanaf 7 juni gesloten. Er kan getraind worden op het pupillenveld en de oefenhoeken. De gemeente gaat groot onderhoud uitvoeren en wil daarvoor ook het hoofdveld 12 weken ter beschikkking hebben voor onderhoud en herstel.
VV Hoonhorst wil met het eerste bekerweekend in de voorbereiding graag beide velden ter beschikking hebben, vandaar de sluiting vanaf 7 juni. Het hybrideveld is met de voorbereiding van de eerste selectie al eerder beschikbaar.