Potstal is overgegaan op volledige pinbetalingen

30 september 2021 14:00

Het stichtingsbestuur van De Potstal heeft besloten om met ingang van dit seizoen volledig over te gaan op pinbetalingen in de kantine.

De voordelen van volledige pinbetalingen zijn onder meer:
* Eenvoud voor de barvrijwilligers en bezoekers
* Veiligheid, omdat er geen contant geld gewerkt hoeft te worden
* Gemakkelijker voor de vrijwilligers (geen kassa tellingen, geen kassa opmaak, geen kasverschillen en geen afstort)
* Adminstratieve voordelen

Er is een extra kassa (met pin) gekomen in de kantine en tevens is er een mobiel pinapparaat. Het bestuur van VV Hoonhorst is zich ervan bewust dat het overgaan op alleen pinbetalingen wennen zal zijn en ziet ook de nadelen. Hierover is meerdere keren uitgebreid over gesproken met het bestuur van Stichting De Potstal. Met de erkenning van de nadelen gaan ervan uit dat we met elkaar snel de voordelen gaan ondervinden van alleen pinnen.

Bestuur VV Hoonhorst

Nb. Bij het entreehokje kan bij thuiswedstrijden van het eerste elftal wel contant betaald worden. Leden van VV Hoonhorst hebbben overigens gratis toegang.