Geslaagde avond voor de vrijwilligers.

15 april 2024 11:15

Zaterdag was er een gezellige avond voor de vrijwilligers van onze vereniging. Ook namens Stichting De Potstal en de Tafeltennisvereniging heeft de Nevenactiviteitencommissie van de voetbalvereniging een mooie avond georganiseerd als dank voor de inzet vrijwilligers gedurende het seizoen.

Iets waar voorzitter Luc Diepman in zijn dankwoord aan refereerde. Hij benoemde ook het belang van het verenigingsleven in het dorp: "De saamhorigheid, elkaar ontmoeten, sporten op welk niveau dan ook, het is van wezenlijk belang voor de leefbaarheid van Hoonhorst. En dit alles kan niet zonder de vrijwillige inzet van jullie!", aldus de voorzitter.
VV Hoonhorst hoopt uiteraard dit seizoen en in de toekomst gebruik te kunnen maken van de onmisbare diensten van vrijwilligers. Ze zijn immers onmisbaar voor onze vereniging. Wil je graag wat (extra's) bij de vereniging? Laat het weten aan één van de bestuursleden. Hoe meer vrijwilligers, hoe meer vreugd!

De meisjes van plezier hebben mede gezorgd voor een meer dan geslaagde avond (zie foto's).
Nevenactiviteitencommissie bedankt! VRIJWILLIGERS BEDANKT!

WhatsApp_Image_2024-04-14_at_21.31.51_1.jpeg
WhatsApp_Image_2024-04-14_at_21.31.51_2.jpeg