WVF JO11-7 - SJO JCHW JO11-1

SJO VCHW JO11-1JM

14 oktober 2017 8:30

Onbekend

Hoi allemaal. Vandaag, zaterdag 14 oktober, moesten we een uitwedstrijd spelen tegen WVF in Westenholte. Wij stonden eerste na 3 wedstrijden, en WVF 2de, dus dat zou wel spannend worden. De vorige wedstrijden hadden we namelijk allemaal dik gewonnen. In het begin van de wedstrijd ging het wel lastig, we moeten nog even wakker worden denk ik want de wedstrijd begon wel heel vroeg, al om half 9. Daarna gingen we wat beter spelen en kregen we steeds meer kansen. Eindelijk was er een mooi afstandsschot van Noah, waardoor we voorkwamen met 0-1. Dat was ook de ruststand. In de tweede helft gingen we goed door en kregen we veel kansen, maar de bal wilde maar niet in de goal. Ik had bijna niks te doen als keeper, we waren veel in de aanval, maar het lukte maar niet om meer goals te maken. We wonnen met 0-1! Nu staan we nog steeds bovenaan.

Groeten van Thijs Meijer